CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

She Says She's Fine [But She's Going Insane]
She Says She Feels Good [But She's In A Lot Of Pain]
She Says It's Nothing [But Really It's A Lot]
She Says She's Ok [But Really She's Not]

Thursday 14 July 2011

PERTAMA KALI...


Pertama kali awak peluk saya,
saya rasa saya selamat dalam pelukan awak...

jauh dari kesakitan..
jauh dari kesepian..
jauh dari tempat ini...

Pertama kali awak peluk saya,
saya rasa saya sedang terbang gembira bersama awak...

terbang ke tempat yang penuh dengan kasih sayang..
terbang ke tempat yang penuh dengan kehidupan..
terbang ke tempat yang penuh cahaya...

Pertama kali awak peluk saya,
saya rasa saya sedang betul-betul hidup...


hidup selama-lamanya untuk melihat setiap siang dan malam..
hidup selama-lamanya untuk bersama-sama langit dan bumi..
hidup selama-lamanya untuk menyentuh badan dan jiwa awak...


Tapi sayang,

Pelukan itu adalah pelukan yang pertama dan pelukan yang terakhir..
Mungkin tiada lagi rasa selamat, rasa bahagia dalam hidup saya..
dan mungkin... saya telah mati...
mati bersama membawa cinta dan kasih sayang awak...


awak, saya sayangkan awak sangat-sangat...

No comments:

Post a Comment